RSS

TRT Arşiv Serisi - İl İl Türkülerimiz - Antalya 2009

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

01. Çay Başına Bostan Ektim Yayıldı (Koro)
02. Komşunun Adı Ali Mülazım (Koro)
03. Çay Benim Çeşme Benim (Osman Kalay)
04. Antalya'nın Mor Üzümü (Çiler Şatıroğlu)
05. Antalya Zeybeği (Hulki Rıza İpek)
06. Erende Yaylasında Yaylayamazdım (Koro)
07. Bir Kilo Kestaneyi Aldım Elliye (Koro)
08. Ötme Dugguk Ötme Bağrım Eziktir (Emine Akmeşe)
09. Al Devesi Mor Köşekli (Hediye Hüseyin)
10. Antalya Zeybeği (Bağlama Ekibi)
11. Çekemedim Akça Kızın Gözçünü (Ahmet Günday)
12. Dinar Yolu Gide Gele Aşındı (Koro)
13. Evlerinin Önü İğde Dalları (Mustafa Özcan)
14. Testi Doldurdum Çaydan (Sabahattin Gülümser)
15. Ak Çeşmeden Sular İçtim (Koro)
16. Gökte Yıldız Yüz Altmış (Hale Gür)
17. Kıvrak Zeybek (Bağlama Ekibi)
18. Birini Yavrum Birini (Koro)
19. Derenin Başındayım Yarimin Peşindeyim (Makbule Kaya)



Rapid linki


http://rapidshare.com/files/228366485/Antalya.rar


Alternatif link


http://sharebase.to/files/Matp8JjpMO.html

0 yorum: