RSS

TRT Arşiv Serisi - Safiye Ayla`dan Seçmeler | 2009 Full Albüm Rapid & NoRapid

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Safiye Ayla`dan-1. Şehnaz Peşrevi
Safiye Ayla`dan-2. Didem Yüzüne Nazır Nazır Yüzüne Didem
Safiye Ayla`dan-3. Fırsat Bulsam Yare Varsam
Safiye Ayla`dan-4. Gönül Durmaz Su Gibi Çağlar
Safiye Ayla`dan-5. Vardım ki Yurdumdan Ayağ Göçürmüş
Safiye Ayla`dan-6. Kanun Taksimi
Safiye Ayla`dan-7. Afveyle Suçum Ey Gül-i Ter Başım Kakma
Safiye Ayla`dan-8. Demem Cana Beni Yad Et
Safiye Ayla`dan-9. PenceredenKuç Uçtu Yandı Yürek Tutuştu
Safiye Ayla`dan-10. Klarnet Taksimi
Safiye Ayla`dan-11. Mani Oluyor Halimi Takrire Hicabım
Safiye Ayla`dan-12. Keman Taksimi
Safiye Ayla`dan-13. Sevdi Gönlüm Ey Melek Sima Seni
Safiye Ayla`dan-14. Andıkça Geçen Günleri Hasretle Derinden
Safiye Ayla`dan-15. Hasretle Bu Şeb Gah Uyudum Gah Uyandım
Safiye Ayla`dan-16. Havada Bulut Yok Bu Ne Dumandır
Safiye Ayla`dan-17. Gemim Gidiyor Baştan Yelkenleri Kumaştan
Safiye Ayla`dan-18. Keman Taksimi
Safiye Ayla`dan-19. Gidelim Göksu'ya Bir Alem-i Ab Eyleyelim
Safiye Ayla`dan-20. Muntazır Teşrifine Hazır Kayık
Safiye Ayla`dan-21. Bir Dalda İki Kiraz Biri Al Biri Beyaz
Safiye Ayla`dan-22. Aksaray'dan Geçer İken Çevirdiler Yolumu
Safiye Ayla`dan-23. Karakolda Ayna Var
Safiye Ayla`dan-24. Derdim Dilber Yanakların Kızarmış
Safiye Ayla`dan-25. Ayşe'm Ayşe'm Menekşem



0 yorum: