RSS

2008 Hits Seçme Şarkılar Tek Tek veya Full Rapid & No Rapid




Click this bar to view the full image.

Click this bar to view the full image.


Ali Güven - Olmaz
Alişan - Aşkın Vurduğu yerde çiçekler açar
Alişan - Gidebilen Hiç Olmadı
Alişan - Sevgilerimle
Bengü - Gezegen
Bengü - Hala
Bebtül Demir - Süper
Bengü - Hala
Bengü - Telafi
Deniz Seki - Aptal
Deniz Seki - Sahici
Doğuş - Sanada Gelir Aşk
Doğuş - Canın Cehenneme
Fatih Ürek - Sus
Fatih Ürek - Tanrım Baştan Yarat
Ferhat Göçer - Bizim Şarkımız
Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin
Ferhat Göçer - Gül ki
Ferhat Göçer - Son Aşkım
Ferhat Göçer - Takvim
Gökhan Özen - Vah Vah
Gökhan Özen - Bize Aşk Lazım
Hande Yener - Hipnoz
Hande Yener - Pinokyo
Hadise - Deli Oğlan
İsmail Yk - Bas Gaza
İsmail Yk - Yar Gitme
İbrahim Tatlıses - Sözüm Yok
Kutsi - Aynadaki Yüzün Karşılığı Benim
Murat Boz - Uçurum
Murat Boz - Aslında
Nedim Zeper - Şakası Yok
Orhan Ölmez - İki Elin Kanda Olsa Gel
Orhan Ölmez - Yasa Dışı
Özer Atık - Yok Böyle Bişey
Özer Atık - Ver Elini İstanbul
Özer Atık - Ben Varım
Petek Dinçöz - Ait Olduğun Yer
Petek Dinçöz - Frekans
Petek Dinçöz - Kardan Adam
Rafet El Roman - Aşkından Haber Ver
Rafet El Roman - Aşkı Virane
Rafet El Roman - Sevdim ama Sonu yoktu
Sezen Aksu - Yol Arkadaşım
Sezen Aksu - İzmirin Kızları
Sevda - Annem Gibi
Sevda - İçime İşlerken
Sevda - Ne Geleni Var Hayatın
Serdar Ortaç - Şeytan
Serdar Ortaç - Düşman
Serdar Ortaç - Ayrılmam
Serdar Ortaç - Hadi Çal
Serdar Ortaç - Başım Belada
Sibel Mirkelam - Akıllı Kadın
Sibel Mirkelam - Yalan Bi Aşk
Tan - Yıldızlarda Kayar
Tan - Gözlerin
Vj Bülent - Candamarımsın
Vj Bülent - Zurna
Yüksek Sadakat - Katil & Maktül
Yüksek Sadakat - İçimde Yağmur
Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça
Zeynep Dizdar - Sana Güvenmiyorum



-_-_- Tüm Parçalar -_-_-


UpShArE

Part I
Part II
Part III

RaPiDsHaRe

Part I
Part II
Part III

Not : Şarkıları Tek Tek İndirmek İçin Şarkının Üstüne Tıklayın Lütfen.

gewezef arkadaşa teşekkürlerimizi iletiyorum..

0 yorum: